کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317844 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

میت 9 هواوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود

هواوی با شعار A Step Ahead، رسانه‌ها و خبرنگاران را برای رونمایی از میت 9 در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۶ به شهر مونیخ آلمان دعوت کرده است.

میت 9 هواوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛هواوی فردا طی مراسمی گوشی میت ۹ را معرفی خواهد کرد. در این مراسم که با حضور رسانه‌ها و خبرنگاران جهان برگزار خواهد شد، شرکت هواوی به احتمال زیاد از پرچمدار جدید خود یعنی Mate 9 رونمایی می کند. در این مراسم نماینده زومیت نیز حضور دارد تا به صورت زنده این مراسم را پوشش دهیم.

از آنجا که سری گوشی های Mate مخصوصا Mate 8 پرطرفدار بوده و فروش خوبی در سرتاسر جهان داشته است، حالا هواوی امیدوار است با عرضه نسل جدید این سری و ارتقا سخت افزار و ویژگی های آن موفقیت این سری را دوباره تکرار کند. با توجه به شعار «یک قدم جلوتر» دعوتنامه مراسم، فبلت جدید هواوی هم از نظر نرم افزاری و طراحی و هم از نظر سخت‌افزاری و دوربین ارتقا خواهد داشت.

مدل قبلی سری Mate با بهره گیری از پردازنده قدرتمند Kirirn 950 یکی بهترین فبلت‌های بازار بود. از دیگر ویژگی های سری Mate هواوی می‌توان به نگهداری شارژ بالا اشاره کرد که این مشخصه نیز این سری را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید هواوی چطور طرفدارن فبلت Mate را با ویژگی های جدید خوشحال خواهد کرد.

همانطور که در دعوتنامه نیز می‌بینید این گوشی فردا راس ساعت ۱۴:۳۰ معرفی مش‌شوذ. ما نیز در زومیت و به صورت زنده از آلمان این رویداد را پوشش خواهیم داد.

دعوتنامه میت 9

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34328 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/13 تعداد مشاهده: 1655
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر